تضمین سلامتی با 7 آبمیوه شفابخش
تفریح و سرگرمی
همه گونه مطالب جالب

آب گریپ فروت حافظ سیستم ایمنی بدن و سرشار از ویتامین C است. سرشار از بتاکاروتن است و این خاصیت باعث محافظت پوست از اشعه های مضر می شود.
عصرایران- کارشناسان تغذیه 7نوع آبمیوه شفابخش را نام برده اند که تاثیر زیادی بر سلامت انسان دارد .

متخصصان این 7آب میوه شفابخش را به این شرح نام برده اند:

1-آب انار: مملو از آنتی اکسیدان است و مانع بسته شدن عروق قلبی و بروز سرطان پروستات می شود، آب انار مملو از ویتامین ACE و فولیک اسید است.

2-آب پرتقال: محافظ سیستم ایمنی بدن است و مانع کم خونی می شود. و بهترین منبع ویتامین Cو سرشار از فولیک اسید است.محققان به خانمهای باردار توصیه می کنند نوشیدن آب پرتقال را فراموش نکنند. خوردن آب پرتقال با غذا جذب آهن را آسان تر و نوشیدن یک لیوان آب پرتقال در روز همچنین از بروز آرتروز جلوگیری می کند.

3-آب گریپ فروت: حافظ سیستم ایمنی بدن و سرشار از ویتامین C است. سرشار از بتاکاروتن است و این خاصیت باعث محافظت پوست از اشعه های مضر می شود.

4-آب سیب: پرانرژی و محافظ عضله قلب است.

5-آب آناناس: برای هضم غذا مفید است. به هضم پروتئین های سنگین کمک می کند. حاوی قند و بسیار پر انرژی است. هر 100میلی لیتر آب آناناس، حاوی 11میلی گرم ویتامین Cاست.

6-آب گوجه فرنگی: برای سلامت مردان و لاغرشدن مفید است. هر 250 میلی لیتر آب گوجه فرنگی، 50کالری ارزش غذایی دارد و باعث تقویت مویرگ ها می شود.

7-آب زغال اخته: از التهاب مثانه جلوگیری می کند و باکتری های مضر موجود در مثانه را از بین می برد. همچنین باعث کاهش خطر عفونت های ادراری می شود. آب زغال اخته مملو از ویتامینC است.

محققان همچنین توصیه می کنند آبمیوه را با غذا و یا پس از غذا میل کنید. اسید میوه به مینای دندان آسیب می رساند، بنابراین بلافاصله پس از نوشیدن آبمیوه مسواک نزنید. حداقل نیم ساعت پس از نوشیدن آبمیوه ها مسواک بزنید تا مینای دندانتان آسیب نبیند.


http://mci5.net/partner/index.php?act=login&loginact=register&ref=2666

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 6 بهمن 1391برچسب:میوه های شفا بخش, :: 13:48 :: نويسنده : ta609

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تفریح و سرگرمی و آدرس tz609.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 414
بازدید کل : 52830
تعداد مطالب : 73
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

http://mci5.net/partner/index.php?act=login&loginact=register&ref=2666 http://www.funpatogh.com/linkha.php" height="200px" width="100%" scrolling="auto" style="border:none;">

Send me One Million FREE Guaranteed Visitors
سیستم افزایش آمار هوشمند تک باکس

فال حافظ شیرازی
فال حافظ

http://asanrank.ir/?ref=11882
tumblr hit counter
hit counter Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!

 پخش زنده حرم